Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~klaudia15 | użytkownik

imię i nazwisko adreskarton zarejestrowany12.05.2007 @14:22:45 ostatnio na stronie12.01.2008 @20:10:03



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze310 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Stary    22.03.2008 @22:40:08
Wesołych, Zdrowych, Spokojnych oraz Rodzinnych Świąt Wielkanocnych a także spełnienia wszystkich marzeń życzę ja
_______
I believe in God. Immortality...

~Stary    24.12.2007 @10:00:02
Wesołych, spokojnych, zdrowych, ciepłych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia oraz spełnienia wszystkich marzeń, życzę ja
_______
I believe in God. Immortality...

~Barkecik    04.11.2007 @23:51:13
Może nie do końca pospolite? - te drzewa i droga nie przypominają Ci może minki w stylu: O _ o ??? To zerknij jeszcze raz i wtedy powiedz że to pospolity widoczek :P

http://www.digart.pl/praca/976130/Widoczek.html
ostatnio edytowane: 2007-11-04 23:51:33
~Awantura    01.11.2007 @19:25:22
"chęć bycia samotną
jak jeden cieńki włos
w słowach głębokich i pełnych
dno bywa powierzchnią"

W tym masz rację.
~Niemamnogi    24.09.2007 @06:57:53
to żółć.
~Jagda    23.09.2007 @21:49:27
oo.. dziekuje bardzo
~DrFluck    19.09.2007 @18:25:57
milo ze sie podoba bardzo milo
~kacha454    17.09.2007 @22:49:21
dzieki sliczne za odwiedziny
~EXARKUUN    17.09.2007 @19:50:35
Pod Skierniewicami, okolice Żelaznej - dzięki za odwiedziny
_______
KTO SIĘ ZBLIŻA, TEGO NIE ODPYCHAJCIE, A KTO ODCHODZI TEGO NIE ZATRZYMUJCIE. KTO WRACA, TEGO PRZYJMUJCIE TAK, JAKBY SIE NIGDY NIE ODDALAŁ
~photogallery    14.09.2007 @18:18:16
Dziękuje :P
Pozdrawiam
~DrFluck    11.08.2007 @21:48:02
Niech ci ziemia lekką będzie mila koleżanko, danke za wysokie noty
~MMinko    08.08.2007 @20:11:28
Dzieki za wizyte w galerii i komentarz
+anako    15.07.2007 @16:47:42
dzięki ; )
_______
http://www.anako.pl - moje portfolio
http://anako-art.deviantart.com - mój deviantART
https://www.facebook.com/anako.art - mój page na Facebooku
~gizi0    01.07.2007 @12:22:19
hehe jak ja wyjeżdżam na wakacje zazwyczaj biorę parę zaszytów, parę pisi ... i się tworzy cuda... ;D więć może Ci się uda 3mam kciuki że jak wrócisz to w końcu znajdzie się tu cosik nowego
pozdrówka
_______
nie przejmuj się nawet jeśli spodobało się tylko jednej osobie - było warto
przejmuj się gdy podobało się zbyt wielu
płacz, gdy ocenili cię TWA
~gizi0    01.07.2007 @11:09:42
a dzień dobry
tak jakoś wyszło - wyjazd... remont -_- miałam kilka jakichś tam prac co miałam je nawet wrzucić ;D ale przepadły bez śladu ;( ... -_- te remonty

a cio tam u Ciebie? z tego co widzę poniżej - oceniasz, oceniasz i... oceniasz :D
ale za to też nic się nowego nie pojawia w Twojej galeryjce ;(
_______
nie przejmuj się nawet jeśli spodobało się tylko jednej osobie - było warto
przejmuj się gdy podobało się zbyt wielu
płacz, gdy ocenili cię TWA
~pykpyk    26.06.2007 @10:10:12
kochasz zimę?! nareszcie bratnia dusza! wszyscy tylko lato i lato, a tu zima jest najpikniejsza! KOCHAM CIĘ :D
_______
Dżem, kakao, pomarańcze, mleczna zupa, z Tobą tańczę
~YuKoAlichinoSaN    25.06.2007 @18:43:15
moj ma obecnie 16,5
ten z fotki to nie moj
_______
nie mam kompleksow - najwidoczniej twoja praca jest beznadziejna
~YuKoAlichinoSaN    25.06.2007 @18:12:43
dziekuje za ocene. Niestety, nie ocenie twojej pracy, poniewaz kompletnie nie rozumiem takich wierszy, dla mnie musi to byc wesola rymowanka ,zebym zrozumiala :P
_______
nie mam kompleksow - najwidoczniej twoja praca jest beznadziejna
~pykpyk    24.06.2007 @13:57:16
a ja Cię też będę obserwować, a co!i dzięki za komenty!!
_______
Dżem, kakao, pomarańcze, mleczna zupa, z Tobą tańczę
~elmuDa    19.06.2007 @19:06:26
waćPannie dzękuję..:D
~songe    18.06.2007 @18:27:01
dziękuję
~Caori    18.06.2007 @17:45:34
tablet graficzny + Corel PHOTO-PAINT
pozdrawiam
_______
Sil baştan sevmek gerek bazen
^kesja    13.06.2007 @17:45:04
na szczęście
_______


gdybym miala pudelko po kapeluszach, takie jak miala Julia...
~Ereph    11.06.2007 @21:01:10
dzieki.
_______
愛している
~AwA    11.06.2007 @18:40:40
Co jest Ci znane?
1 2 3 4 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt